12 Серпня 2019
5 порад для мотивації та розвитку працівників початкового рівня

Є багато вагомих причин наймати випускників та інший персонал початкового рівня, без досвіду роботи. Те, що вони часто працюють за менші гроші, є лише однією з них, але не головною. Співробітників початкового рівня ви зможете навчити “під себе”, вірніше, під потреби компанії — і згодом вони будуть виконувати роботу так, як потрібно саме вам. Щоб…

Читати далі  »
15 Липня 2019
Цінності компанії повинні відображати цінності ваших працівників

Ви починаєте роботу в новій компанії, цінності котрої дійсно надихають вас. Ви знайшли їх в списку на веб-сайті: співчуття, інновації, довіра і прозорість — все це дійсно привабливо. Але незабаром виявляється, що ці цінності практично не впливають на те, як організація працює насправді. І корпоративна культура нагадує щось зовсім протилежне іміджу, який вона транслює. Звучить…

Читати далі  »
3 Липня 2019
Офіс — місце, де тебе поважають

Відчуття поваги — це те, що ми іноді сприймаємо як належне, тому що у більшості випадків в колективі люди ставляться одне до одного з повагою і розумінням. Але коли хтось не дотримується цього стандарту і щоразу примушує нас почуватись невпевнено і сумніватись у своїх професійних здібностях, це деморалізує і негативно впливає на ставлення до роботи,…

Читати далі  »
20 Червня 2019
Як розпізнати потенційних лідерів у своїй команді

За даними Sourcematch, 79% організацій концентрують свої зусилля на навчанні та просуванні власних “зірок”. Більшість з них посилаються на час і гроші, заощаджені в процесі найму, але це також дає організації можливість органічного зростання. Не кажучи вже про те, що такі потенційні лідери вже знайомі з вашими процесами, системами, організаційною структурою і культурою роботи. Вони…

Читати далі  »
14 Червня 2019
Продуктивність і ефективність: в чому різниця?

Ми всі хочемо бути більше продуктивними на роботі, чи не так? Але що це означає? І як продуктивність співвідноситься з ефективністю? Хоча продуктивність і ефективність іноді сприймаються як синоніми, насправді мають два різні значення. Ці поняття переплетені, але між ними є важлива відмінність, яка значно впливає на те, як виконується робота. Що таке продуктивність? Словникове…

Читати далі  »
30 Травня 2019
Що робити, якщо ваш ключовий співробітник звільнився?

Коли футбольна команда втрачає свого зіркового гравця з-за травми посередині сезону, інші гравці повинні викладатись на 200%, щоби команда все ще могла виступити і виграти сезон. У компаніях теж трапляються втрати ключових співробітників. Така людина може звільнитися з кількох причин: переїзд, хвороба, нова можливість кар’єрного зростання або рішення почати свій власний бізнес. Проте це також…

Читати далі  »
17 Травня 2019
Як врятувати компанію від низького рівня залученості працівників

Жах працедавця: робоче місце, де ніхто не взаємодіє одне з одним, співробітники приходять, спокійно виконують свою роботу, але залишаються подумки зі своїми особистими справами. Офіс в’ялих співробітників, чий єдиний зв’язок з компанією — їхня зарплата. Це тип місця, де виконання мінімуму не лише прийнятно, але і є нормою. Що ж робити працедавцеві, щоб підвищити залученість…

Читати далі  »
10 Травня 2019
Як захистити себе від деструктивної критики на роботі

Критика, навіть найтактовніша і конструктивна, може завдати шкоди нашій самооцінці та почуттю власної гідності. Але як ви, напевно, знаєте, набагато, набагато гірше отримувати критику зловмисну, неочікувану або абсолютно необґрунтовану. На жаль, подібне може статися на робочому місці, і це називається “деструктивна критика”. Це тип критики, який може завдати шкоди, підірвати або навіть зруйнувати чиюсь роботу,…

Читати далі  »
2 Травня 2019
Три важливі обов’язки сучасного фінансового директора

За результатами дослідження 2017 CFO Survey, 40 відсотків фінансових директорів вважають стратегічне планування одним зі своїх головних пріоритетів поряд зі звичайними завданнями, такими як збільшення грошового потоку і зниження витрат. Опитування також продемонструвало, що управління ризиком входить до компетенції фінансового директора: дві третини респондентів заявили, що мають намір впроваджувати стратегію управління ризиками як частину бізнес-стратегії….

Читати далі  »
24 Квітня 2019
6 найважливіших навичок співпраці та як їх розвивати

Спільна робота об’єднує людей з різних галузей, відділів і груп для досягнення загальної мети. Але дійти взаєморозуміння буде неможливо, якщо кожен не вмітиме правильно спілкуватись із колегами. Хороша новина — цьому можна навчитися. 1. Відкритість Однією з найбільш важливих аспектів успішного співробітництва є відкритість і прийняття нових ідей. Коли люди приходять на нараду, щоб обговорити…

Читати далі  »