12 Серпня 2019
5 порад для мотивації та розвитку працівників початкового рівня

Є багато вагомих причин наймати випускників та інший персонал початкового рівня, без досвіду роботи. Те, що вони часто працюють за менші гроші, є лише однією з них, але не головною. Співробітників початкового рівня ви зможете навчити “під себе”, вірніше, під потреби компанії — і згодом вони будуть виконувати роботу так, як потрібно саме вам. Щоб…

Читати далі  »
30 Травня 2019
Що робити, якщо ваш ключовий співробітник звільнився?

Коли футбольна команда втрачає свого зіркового гравця з-за травми посередині сезону, інші гравці повинні викладатись на 200%, щоби команда все ще могла виступити і виграти сезон. У компаніях теж трапляються втрати ключових співробітників. Така людина може звільнитися з кількох причин: переїзд, хвороба, нова можливість кар’єрного зростання або рішення почати свій власний бізнес. Проте це також…

Читати далі  »
17 Травня 2019
Як врятувати компанію від низького рівня залученості працівників

Жах працедавця: робоче місце, де ніхто не взаємодіє одне з одним, співробітники приходять, спокійно виконують свою роботу, але залишаються подумки зі своїми особистими справами. Офіс в’ялих співробітників, чий єдиний зв’язок з компанією — їхня зарплата. Це тип місця, де виконання мінімуму не лише прийнятно, але і є нормою. Що ж робити працедавцеві, щоб підвищити залученість…

Читати далі  »
10 Травня 2019
Як захистити себе від деструктивної критики на роботі

Критика, навіть найтактовніша і конструктивна, може завдати шкоди нашій самооцінці та почуттю власної гідності. Але як ви, напевно, знаєте, набагато, набагато гірше отримувати критику зловмисну, неочікувану або абсолютно необґрунтовану. На жаль, подібне може статися на робочому місці, і це називається “деструктивна критика”. Це тип критики, який може завдати шкоди, підірвати або навіть зруйнувати чиюсь роботу,…

Читати далі  »
15 Квітня 2019
Необхідні навички для працівника майбутнього

Автоматизація робочих процесів поліпшує наше життя. Але водночас становить загрозу для майбутнього, і це стосується багатьох професіоналів, майстрів своєї справи. Адже ера людей однієї спеціалізації відходить у минуле, а майбутнє вимагає універсального, творчого та широко обізнаного працівника

Читати далі  »
5 Квітня 2019
Гнучкий графік роботи: 6 причин зниження плинності кадрів

Гнучка організація роботи часто відіграє вирішальну роль у
рішеннях щодо працевлаштування. А її відсутність може стати головною причиною звільнення. Не втрачайте кращих співробітників — залучайте і мотивуйте їх за допомогою такого графіку, який знижує плинність кадрів і в рази збільшує ефективність роботи

Читати далі  »
18 Березня 2019
Як менеджер з управління персоналом впливає на ваш бізнес

Існує думка, що менеджер з персоналу займається лише пошуком співробітників і проведенням першого етапу співбесіди. Однак якщо у вашій компанії справи йдуть саме так, ви не використовуєте повністю ресурс цієї посади

Читати далі  »
14 Березня 2019
3 ефективні стратегії тайм-менеджменту для того, щоб впоратись з неминучим

У цій статті розглядаються 3 неминучі загрози продуктивності праці й пропонуються рішення, що дозволяють поліпшити управління часом і впоратися з неминучим. Дізнайтеся, як краще відкладати на потім, подружитися з термінами і знайти час для перерв.

Читати далі  »
11 Березня 2019
Чому комунікація на робочому місці має значення

Створення більш комунікованого робочого місця не означає, що люди почуваються як одна велика щаслива сім’я. Реальний емоційний взаємозв’язок — це ставлення до чиєїсь точки зору та ідей

Читати далі  »
21 Лютого 2019
6 правил для вирішення робочих конфліктів

Коли співробітник  день у день багато часу проводить з одними і тими ж людьми, конфлікти неминучі. Навіть той, хто під час прийому на роботу переконував, що чудово долає стресові ситуації, здатний проявити себе з несподіваного боку. Конфлікт на робочому місці може виникнути з будь-яких причин і в різному вигляді: між двома співробітниками, між цілими відділами…

Читати далі  »