Коли ти шукаєш роботу і дивишся на вакансії, дуже хочеться знати, що насправді відбувається в компанії. Ми провели інтерв’ю зі співробітниками Baker Tilly та дізналися, як вони проходили співбесіду, які були складнощі у роботі, хто їм допомагав та чому їм подобається працювати саме тут.

Наші герої — це 6 молодих хлопців та дівчат. Деякі з них прийшли працювати в Baker Tilly відразу після інституту або навіть ще навчаючись там, хтось вже встиг попрацювати в інших компаніях. Всі вони працюють рік або трохи більше і готові поділитися своїми враженнями та спогадами про цей час. Отже, знайомся:

Катерина, 25 років, консультант із податків та зборів Департаменту податків та права, працює в Baker Tilly 1,5 року.

Максим, 21 рік, аудитор першого року, працює в компанії 1 рік і 3 місяці.

Женя, 23 роки, аудитор, працює в компанії 1,5 року.

Владислав, 22 роки, аудитор другого року, працює в компанії 1,5 року.

Марія, 26 років, аудитор, працює в компанії 1 рік.

Георгій, 21 рік, аудитор, працює в компанії 1 рік.

Як дізналися про Baker Tilly та чому вирішили працювати саме тут?

Катерина: Я шукала місце, де зможу реалізувати свої навички та досвід, хотіла працювати саме в консалтингу. В Baker Tilly сподобалося те, що принципи компанії дуже схожі з моїми власними. Привабило, що Департамент податків та права дуже розгалужений, можна працювати з різними напрямами: трансфертне ціноутворення, класичні податки, юридичні питання. Є вибір, чим займатися.

Максим: Бажання працювати в Baker Tilly з’явилося в мене ще за рік до того, як я сюди потрапив. Я багато чув про цю компанію, тому що дуже багато людей з мого університету працюють саме тут. Але з моєї групи я єдиний, хто працює в хорошій компанії за спеціальністю.

Женя: Після університету я перебувала у пошуку, не знала, де себе знайти та куди податися. Коли прийшла в Baker Tilly на співбесіду, відчула, що я вдома. Мені було дуже комфортно і сподобалося спілкуватися з людьми, які тут були, тому вибір був очевидний.

Владислав: Про Baker Tilly я дізнався, коли шукав своє майбутнє місце роботи. Я дивився на компанії великої четвірки, але також натрапив на Baker Tilly і вирішив спробувати прийти сюди на співбесіду. Мені тут дуже сподобалося, відразу зрозумів, що тут дружний колектив, не було напруженості.

Марія: Про Baker Tilly я дізналася ще в університеті. Це одна з провідних аудиторських компаній, постійно на слуху, як і велика четвірка. Тому я знала про неї та часто відкривала вакансії на Work.ua.

Георгій: Про Baker Tilly дізнався випадково, мені порадила цю компанію знайома, яка тут працювала. Запропонувала прийти та спробувати себе. 

А як проходили співбесіду?

Катерина: На співбесіді були директор департаменту, менеджер та керівник практики трансфертного ціноутворення. Питали про попередній досвід та цікаві завдання, які я виконувала раніше, про знання з бухгалтерського обліку та податкового законодавства. В цілому все пройшло спокійно, було дуже комфортно, я зовсім не нервувалася.

Максим: Для мене співбесіда стала першим випробуванням. Добре пам’ятаю, як зайшов до кабінету, де сиділи чотири сеньйори, які проводили співбесіду. Перше питання було досить простим, але я нервував та забув на нього відповідь. Вже збирався йти додому з відмовою, але вони мене не пустили. А потім прозвучало питання, до якого я був готовий, і я зрозумів, що це моя компанія. Далі все пішло, як по маслу.

Женя: У нас було два етапи. На першому етапі ми писали тести. Вони виявилися досить цікавими і промайнули швидко, я навіть не встигла зрозуміти, що саме відбулося. Я не знала, який буде результат, проте мені майже відразу зателефонували та покликали на другий етап. Другим етапом була співбесіда з менеджерами. Керівники розказували, що нас очікує, які перспективи, запитували, чи готові ми працювати. Я була готова, і мене взяли.

Марія: Перший етап співбесіди дуже добре пам’ятаю. Хвилювалася. Це було тестування, поділене на п’ять блоків, час був обмежений. В першому блоці була математика на рівні університету, навіть школи, потім два блоки — тести на логіку та на англійську і блок із професійними задачами. 

Георгій: Перший етап із тестами я пройшов швидко, а ось до другого етапу мені довелося готуватись. Готувався довго: мені дали час, потім я ще запитав про відстрочку, і між першим та другим етапами пройшло десь півтора тижня.

Наскільки швидко вдалося адаптуватися в компанії?

Катерина: Досить швидко. У нас дружний колектив, консультанти завжди раді та готові допомогти, щось роз’яснити. Тому не було ніякого дискомфорту.

Максим: Вже в перший день я відчував, ніби я працюю тут не перший і не другий рік.

Женя: Я дуже швидко почала з усіма знайомитися, люди охоче йдуть на допомогу,  і немає абсолютно ніяких складнощів з адаптацією. Адаптуватися легко, тому що колектив відкритий, дружний і допоможе в будь-якому питанні.

З якими труднощами стикалися у перший рік та як їх долали?

Катерина: У перший рік було трохи важко вести одночасно декілька проєктів. У цьому специфіка нашого департаменту: водночас може бути п’ять-сім проєктів, і треба швидко перемикатися. Було складно одразу запам’ятати, що за компанія в клієнта, як звуть бухгалтера, в чому особливість поставленого завдання. Але потім у голові сформувався шаблон. Коли глибше знайомишся з роботою, стає легше. Моя робота цікава тим, що кожна компанія — це окремий організм, в якого свої особливі потреби. Якщо ми кажемо про податкове консультування, то кожного разу, коли ми отримуємо нове завдання, це — новий челендж, новий досвід, нові можливості. Тому з кожним проєктом стає все цікавіше працювати.

Максим: Найперше випробування — це був брейкдаун. Я навіть не знав, що це таке. 

А крім цього труднощів не було ніяких, тому що в компанії працюють досвідчені люди, до яких можна підійти в будь-який час, і на всі запитання дають зрозумілу відповідь.

Женя: Для мене досить важко було спілкуватися з клієнтами. Я дуже боюсь спілкуватися з незнайомими людьми, особливо, коли не знаю, чого від них очікувати. Інколи тебе сприймають, як злого аудитора, який прийшов перевіряти звітність, а не допомогти, хоча це не так. Тому мені було важко. Я довго налаштовувалась, щоб зателефонувати клієнту. Але цей страх дуже легко долається.

Владислав: Іноді потрібно було виконати багато роботи у жорсткі строки, особливо в бізнес-сезон. Але завдяки тому, що маємо дружну команду та кожен підтримує один одного, допомагає з певними ділянками роботи, все це пройшло непомітно.

Марія: Мені здається, труднощі були на кожному етапі, але долаючи кожну складність, яка виникала, я відчувала себе переможцем. Як у пісні: “You’re simply the best”. Спочатку були проблеми навіть із використанням Excel, з термінологією: що таке breakdown, disclosure і таке інше. Але в нас офіс опен-спейс, напевно, якраз для того, щоб ти міг запитати в інших співробітників. Ніхто ніколи не відмовиться допомогти, якщо є вільна хвилинка.

Чого ви навчилися за перший рік у робочому та особистому плані?

Максим: Навчився чітко ставити цілі та чітко їх виконувати. Встановлювати часові межі та не виходити за них. Бути тим, на кого можна покластися і кому можна довіряти. Я намагаюсь максимально брати участь у всіх внутрішніх та зовнішніх тренінгах. Зараз закінчую курс CAP/CIPA по бухгалтерському обліку, планую далі розвиватися та здобувати нові кваліфікації.

Женя: Компанія дійсно сприяє розвитку своїх співробітників і підштовхує до цього. Наприклад, цьогоріч я вперше пробігла 10 кілометрів, це велике досягнення для мене.

Владислав: Я відразу потрапив до досвідчених керівників. Мені давали більш важку та складну роботу, яка розвивала мене як спеціаліста. Тому ті знання, які накопичуються довгий період, я отримав за короткий термін. Завдяки менеджерам я вийшов на професійний рівень вище того, на який очікував. 

Марія: У персональному плані — дисципліні, тайм-менеджменту. Дисципліні не в тому сенсі, щоб обмежувати себе в чомусь, а щоб правильно ставити пріоритети: що головне, а що можна трішки пізніше зробити. Навчилася бути відкритою, спілкуватися з клієнтами — на початку це було важко. В професійному плані навчилася всього, починаючи з Excel. На початку думала, що потрібно йти на курси з Excel, а зараз можу їх викладати. 

Георгій: Навчився швидко працювати. Чим швидше ти обробиш певний обсяг інформації, тим більше допоможеш старшим аудиторам. І тим швидше ви завершите задачу. Навчився добре працювати в Excel, прочитав багато стандартів.

Яке головне досягнення за перший рік роботи?

Катерина: Я вважаю своїм головним досягненням те, що керівник та клієнти залишаються задоволеними моєю роботою. Якість моїх послуг зростає з кожним днем, і я відчуваю, що моя допомога клієнтам чогось варта, їм реально стає легше працювати.

Максим: За рік багато чого навчився і зараз, коли приходять нові співробітники, я можу поділитися з ними тим, що знаю. Я можу допомогти людям, як допомагали мені, коли я тільки прийшов. 

Владислав: Складання іспиту ACCA. Він не такий вже й легкий, та поки що я все успішно складав. Спочатку було трохи лячно, але коли отримуєш результати та бачиш, що все добре, відчуваєш себе піднесено.

Георгій: Це результат, який я побачив після завершення проєкту. В нас є післяпроєктна система оцінювання, і якщо би був поганий результат, я б про це дізнався.

Який найяскравіший спогад із першого року?

Женя: Таких спогадів дуже багато. В Baker Tilly найяскравіше — це люди. Люди, які створюють атмосферу і намагаються зробити твоє життя кращим. Вони завжди допоможуть, відкриють у тобі нові таланти. Наприклад, нещодавно ми знімали фільм про Baker Tilly. Думаю, не кожна компанія може таким похвалитися.

Владислав: Напевно, це — інвентаризація в Донецькій та Луганській областях, на підконтрольній Україні території, куди їздив на три дні.

Георгій: Коли перший раз керівник написав: “Підійди, будь ласка” і почав ставити питання про проєкт. Мені здавалося, що це було дуже довго, ніби три години, а коли я вийшов, виявилося, що пройшло тільки двадцять хвилин. У мене запитали, чого я не розумію, дали рекомендації, що варто вивчити і почитати. Це надихає.

Що в компанії найбільше надихає та мотивує?

Катерина: В мене є попередній досвід роботи і є з чим порівняти. Я бачу, що в цій компанії дійсно існує спрямованість на співробітників. Керівництво багато сил та енергії вкладає в те, щоб співробітники розвивалися. Ми не тільки працюємо, в нас є цікаві майстер-класи щоп’ятниці, ми ходимо на екскурсії, можемо брати участь у спортивних марафонах. Ти розумієш, що робота — це не тільки час із дев’ятої до шостої, а щось більше. 

Владислав: Коли дивишся на старших співробітників і роботу, яку вони виконують, хочеться самому спробувати, тому що це цікаво. Ти можеш подивитися на різний бізнес зсередини та зрозуміти, як він працює. Це мотивує навчатися й розвиватися.  

Марія: Старші співробітники. Дивишся на людей, які працюють довше, знають більше, мають більший досвід, і розумієш, що колись сам теж так зможеш.

Георгій: Найбільше мотивує те, що кожного дня отримуєш нові знання. Після трьох місяців роботи я думав, що все, на цьому швидке навчання закінчилося, і я буду стояти на місці. А ось пройшов уже рік, і кожного дня — щось нове. Навіть у тому, що, як здається, ти знаєш, є свої нюанси.

Вдається підтримувати Work-Life баланс?

Катерина: Так, у мене є час для саморозвитку, я відвідую спортзал, ходжу на курси, не пов’язані з роботою.

Владислав: Так, звичайно. За весь час роботи було дуже мало таких днів, коли я йшов з роботи після шостої. Йдеш о шостій та все встигаєш.

Марія: Так, звичайно. Є і робота, і зустрічі з колегами після роботи, на роботі проводимо вечори Happy Friday, можемо поспілкуватися, пройти різні майстер-класи. І поза роботою в мене теж є друзі. Звичайно, сім’я. Все встигаю.

 

Якщо інтерв’ю надихнуло тебе відправити резюме до Baker Tilly, але ти все ще вагаєшся, подивись відеозапис із нашими героями. Ти побачиш, з якими чудовими та доброзичливими людьми будеш працювати, і впевнишся, що боятися нема чого.

Відправляй своє резюме на cv@bakertilly.ua та вливайся в дружну команду професіоналів.