В умовах глобалізації без знання англійської мови розраховувати на високі результати та успіх у бізнесі буде занадто складно. Просувати бізнес і завойовувати ринки значно легше, коли ваша компанія вміє комунікувати однією мовою із зарубіжними партнерами. Наявність або відсутність ділової англійської в тій чи іншій мірі впливає на імідж та репутацію компанії на міжнародній арені. Як же вирішити це питання заздалегідь?

За останніми підрахунками Statista, англійською говорять майже 1,35 млрд людей у всьому світі. Фактично для кожної п’ятої людини на планеті англійська є рідною мовою або як мінімум другою розмовною мовою. У світі зі стрімкою швидкістю збільшується кількість міжнародних компаній, які позиціонують англійську, як мову для внутрішньої комунікації, закликаючи співробітників вести будь-який діалог та кореспонденцію виключно англійською.

Сьогодні практично неможливо уявити ефективний бізнес без міжнародного співробітництва та партнерських зв’язків між організаціями з різних країн. “Аби не тільки вижити, а й процвітати в умовах глобальної економіки, компанії повинні долати мовний бар’єр – а англійська, принаймні нині, є бездоганним універсальним інструментом”, – підкреслюють у Harvard Business Review.

Якісна англійська – ключ до успіху у будь-якій справі. Якщо компанія хоче регулярно зростати і збільшувати свій дохід, без цього інструменту їй точно не обійтися. Керівники та провідні менеджери у компаніях із високим рівнем англійської можуть самостійно (без залучення перекладача) аналізувати західний ринок та вдосконалювати модель успішного ведення бізнесу.

Виходячи на міжнародний рівень компанія, таким чином, заявляє про те, що “ми – на відповідному рівні, ми маємо достатню кваліфікацію у нашій сфері, а також готові вести комунікацію з нашими клієнтами англійською”. Проте, на жаль, те, що ми розуміємо під “необхідним мінімумом”, не завжди є саме таким. Досить часто бізнесмени переоцінюють свої можливості вільної англійської, вже не кажучи про бізнес-англійську. Ваш діловий образ, як і імідж вашої компанії, залежить від багатьох факторів, серед яких, як відомо, не тільки професіоналізм та компетентність. Зовнішній вигляд, культура поведінки та спілкування – все це складається у загальну картину, яка, власне і є цим іміджем компанії.

Але справа не лише у репутації. Без якісної англійської вам буде складно досягти необхідного результату або просто вас можуть обдурити за бажанням, розуміючи межі вашого володіння мовою. Та й ви самі будете не в змозі розібратися у важливих деталях обговорюваного питання, не побачите основне застереження в договорі, можете упустити важливе зауваження, або просто зрозуміти щось абсолютно не так.

Що ж з цим робити, і які шляхи вирішення цієї ситуації ми маємо на сьогоднішній день?

Більшою мірою все залежить від того, на якому рівні ви перебуваєте. Якщо на мовних курсах ви були вже давно, то найкращим способом визначити ваш актуальний рівень, це пройти будь-який assessment test, за результатами якого ви зможете орієнтуватись з приводу того, на які курси краще буде записатися. Знання вашого рівня і чітко усвідомлена мета допоможуть вам визначитися з вибором курсів.

 

Чому курси? Чому не можна просто самому займатися вдома у вільний від роботи час?

І в мене зустрічне питання, коли востаннє ваш “вільний від роботи час” ви готові були витратити на вивчення чогось, не кажучи вже про англійську? Все ж таки потрібно розуміти, наскільки важливим є системність, всебічний підхід до вивчення та правильне поєднання як лексичного, так і граматичного матеріалу, поєднання як завдань, спрямованих на розвиток навичок письма, так і на розмовну практику та аудіювання. І якщо ви не кваліфікований викладач з гідним досвідом роботи, все це врахувати у вас просто не вийде на необхідному рівні.

Якщо ваш рівень Pre-intermediate або навіть “кульгаючий” Intermediate, найкраще було б довести його до впевненого Upper-intermediate, коли буде напрацьовано граматичну базу, відпрацьовані базові часові конструкції, засвоєний лексичний мінімум за основними напрямками. Тільки після цього варто записуватись на спеціалізовані бізнес-курси та поглиблювати знання у вибраному вами напрямку.

Більшість передових мовних шкіл зараз пропонують Online Speaking Club з носієм, на якому ви не тільки зможете розширити свої знання з різних тем, а й зможете “відточити” свої “ораторські” навички, викорінити граматичні “гепи”, або просто отримаєте задоволення від гарної та живої англійської.

Щоб дізнатися свій рівень англійської – натискайте сюди

Розвиток технологій та стрімкі темпи удосконалення бізнес-трендів не залишають нам шансів, і ми постійно відчуваємо себе в хронічній гонці за “сусідом”. Ми знаходимо час на те, щоб закінчити додаткові курси з фінансів, сходити на п’яте тренування з крос-фіту за тиждень, купити останню модель ділового костюма, і все ніяк не знаходимо час зайнятися удосконаленням нашої англійської. Але досконалість складається з дрібниць, а англійська насправді зовсім не дрібниця, як здається.