Річний звіт 2015

Можливості для розвитку можна знайти навіть у найскладнішій ситуації – якщо бути готовим йди назустріч змінам. Досягнути успіху зможуть ті компанії, які адаптуються до нових умов, використовуючи кризу для аналізу та пошуку прихованих внутрішніх резервів. Вивчаючи свої минулі успіхи та невдачі, компанія «з’єднує точки опори», вибудовуючи місток у майбутнє.
Завдання компанії Baker Tilly – знаходити нові точки зростання і відкривати нові можливості для клієнтів. У третьому щорічному звіті ми акцентували увагу на тому, як справлялися з викликами і які можливості відкривали для себе у 2015 році наші клієнти – на прикладі кейсів від компаній Капарол, Астарта, MTI та Нива Переяславщини. Ключові тренди, що актуальні для основних бізнес-галузей, представлені у вигляді ексклюзивної інфографіки.
У цьому звіті опубліковано результати діяльності нашої компанії за 2015 рік. Ми продовжуємо дотримуватися принципу прозорості та відповідальності в наданні фінансових показників і закликаємо всі українські компанії приєднатися до нашої ініціативи. Давайте з’єднувати точки та будувати міст у майбутнє разом!

Baker Tilly Transperency report 2015 _E 2610_???_Print