Постійний розвиток — це половина успіху. Можна дивитися вебінари, відвідувати семінари та конференції. Але чи може бути щось краще книжок, особливо українською мовою? Зібрали для вас 10 нових видань, що побачили світ за останні 6 місяців.
Вже давно не секрет, що дійсно якісну літературу можна тепер знайти і українською мовою. Книжок на бізнесову тему було видано багато за останні роки, але у цій статті ми сфокусувалися на найсвіжіших.
Автор: Стів Кейс
Видавництво: K.Fund
Рік видання: 2017
Ця книга — путівник для сучасного бізнесмена, що хоче встигати за миттєвими змінами, що відбуваються у світі. Автор книжки одним з перших зрозумів, як слід використовувати інтернет для продажів, як просувати товари, як знаходити свою аудиторію. Але отриманий колись досвід з кожною хвилиною стає все менш актуальним, потрібен новий. Як і де його отримати ви й дізнаєтесь з цієї книги.
Автор: Джон Максвелл
Видавництво: Клуб Семейного Досуга
Рік видання: 2017
Чи вірите ви у роль особистості в історії, чи вважаєте, що найголовніше — це команда, але неможливо заперечувати, що у будь-якому разі потрібен лідер — людина, що вкаже напрямок руху та поведе за собою інших.
Книжок про те, як виховати у собі лідера, існує безліч, але часто вони дуже формальні й абстрактні.
Книга Джона Максвелла поділена на 21 главу, й у кожній він розповідає черговий принцип лідерства на прикладі історичної особистості від першого президента Сполучених Штатів до матері Терези.
Автор: Говард Шульц, Джоанна Гордон
Видавництво: Наш Формат
Рік видання: 2017
Всі чули про найвідомішу у світі мережу кав’ярень — Старбакс. Компанія виросла до рівня світової бізнес-мережі буквально з однієї чашки кави. Звичайно ж, такі історії успіху варто вивчати. По-перше, заради корисних висновків з чужого досвіду, по-друге, щоб відчути натхнення та знайти сили рухатись, рухатися до перемоги.
Книга пояснює, чому так важливо мислити масштабно та сформувати свою місію, яка базується не тільки на фінансових результатах.
Автор: Клейтон Кристенсен
Видавництво: Yakaboo Publishing
Рік видання: 2017
Ще одна книга про те, як важливо слідкувати та вивчати зміни навколо себе. Навіть великі компанії з баготорічною історією втрачають все, якщо не звертають уваги на якісні зміни й намагаються діяти за застарілими принципами.
Ця книга не нова, але вона вже перевидавалася кілька разів, і зараз є можливість ознайомитися з нею в українському перекладі.
Автор: Лалу Фредерик
Издательство: Клуб Семейного Досуга
Рік видання: 2017
Ми не втомлюємося повторювати, як важливо компаніям встигати за змінами, що постійно відбуваються у навколишньому світі. Книга Лалу Фредерика теж про це. Автор використовує безліч реальних прикладів, щоб продемонструвати, як змінити модель роботи вже існуючого бізнесу. Звичайно, це складніше, ніж будувати з нуля, але необхідно задля того, щоб розвиватися.
Автор: Тоні Шварц, Дональд Трамп
Видавництво: КМ-Букс
Рік видання: 2017
Ця книга не потребує взагалі ніякої реклами — досить подивитися на ім’я автора.Дональд Трамп розповідає не тільки про перемоги, але й про поразки — і це дуже цікаво.
Автор: Девід Йоффи, Майкл Кусумано
Видавництво: Клуб Семейного Досуга
Рік видання: 2017
Повертаючись до досвіду видатних людей, варто звернути особливу увагу на наших сучасників та їхній шлях.
Автори книги взяли за приклад найуспішніших людей та продемонстрували, як слід навчатися стратегії ведення підприємницької діяльності на найвищому рівні.
Це не просто історії про життя, а конкретні принципи, виведені з рішень цих геніальних керівників найуспішніших компаній світу.
Автор: Радислав Гандапас
Видавництво: МонолитBizz
Рік видання: 2017
Ця книга вперше виходить українською мовою, і вона варта уваги. Однією з найважливіших навичок керівника є вміння впевнено, зрозуміло та запалююче проголошувати промови, будь то невелике зібрання в молодій компанії чи рада директорів у величезній корпорації.
Автор: Марті Ньюмеєр
Видавництво: Клуб Семейного Досуга
Рік видання: 2017
Як перетворити свій продукт на бренд, як обрати напрямок руху, що слід робити, а від чого слід утриматись — про все це розкаже Марті Ньюмеєр у своїй книзі.
Він виділяє сімнадцять конкретних методів, використовує реальні приклади, розповідає, що потрібно робити на кожному кроці від обрання назви до фокус-груп, які більше не відіграють важливої ролі у справі створення брендів.
Автор: Філіп Зімбардо
Видавництво: Yakaboo Publishing
Рік видання: 2017
На останок пропонуємо вам ознайомитися з літературою психологічного напряму від творця відомого Стенфордського досліду.
Це може здатися дивним вибором у світі книжок, що ми підібрали до нашого переліку, але кожен бізнесмен має справу з людьми, тому має розуміти їхню поведінку, глибинні її мотиви та причини.
Автор вказує, що страх — це один із найсильніших видів мотивації. Завдяки книзі Філіпа Зімбардо ви зможете краще зрозуміти, чому і як це працює.