Наразі основа нашого експорту в Китай — сировина. Проте його ринок потребує також товарів з більшою доданою вартістю. І Україна здатна задовольнити цю потребу шляхом експорту якісних харчових продуктів, товарів креативного сектору та машинобудування.
Обсяг українського експорту до Китаю складає $1,4 мільярда, а основними товарами є продукти металургійної галузі, сільського господарства, лісоматеріали та механічні пристрої.
Джерело: Експортна стратегія України
За словами Наталії Микольської, торгового представника України в Китаї, нова політика Китаю орієнтована на збільшення імпорту, і ми маємо цим скористатися. Згідно з Експортною стратегією України, ми недоторговуємо з Китаєм на щонайменше $190 мільйонів.
Джерело: Експортна стратегія України
Головним напрямом для збільшення експорту є високоякісна харчова продукція, на яку Україна здатна запропонувати конкурентну ціну. Більше того, потенціал для збільшення має також продукція машинобудування і товари креативного сектору, на кшталт одягу, крафтової та хенд-мейд продукції. Співпрацю у цьому секторі варто організовувати на майданчику онлайн-торгівлі “Alibaba”, на якому українські виробники зможуть без зайвих складнощів продавати свою продукцію.
Джерело: Експортна стратегія України