Документальні фільми дають нам можливість навчатись і водночас розважатись. Такі правдиві історії глибоко розкривають найрізноманітніші теми, що стосуються не тільки саморозвитку. Вони надзвичайно надихають!


Ми підібрали кілька фільмів для власників бізнесу. Це історії про те, що варто робити в бізнесі, а що – ні. Вони описують дивовижні випадки з життя реальних людей, які боролись за свою мрію. Кожен з цих фільмів містить безліч уроків, і, можливо, вони приведуть вас до цікавої та корисної ідеї.

“Пивні війни”


Класична історія в стилі “Давид проти Голіафа”. “Пивні війни” розповідають про маленьке незалежне підприємство пивоварів, які борються з конкуренцією в сфері, де домінують корпорації. У той час як найбільші, найвідоміші пивовари, такі як Anheuser-Busch і MillerCoors, займають ринок завдяки масовому виробництву та всесвітньому визнанню, але малий бізнес приваблює аудиторію якістю, а не кількістю. Підприємці стикаються з проблемами залучення клієнтів і опором дорогому маркетингу “великих хлопців”.

“Енрон: Найрозумніші хлопці в кімнаті”


Цей документальний фільм розповідає про зліт та падіння Enron – колись однієї з найбагатших і найвпливовіших корпорацій в світі. Енергетична компанія, яка в своєму розквіті володіла активами на суму 65 млрд доларів, збанкрутувала менше, ніж через місяць після того, як було викрито її корупційну ділову практику. Фінансове шахрайство, вчинене компанією, призвело до просування декількох реформ і нових законів про прозорість. “Енрон: найрозумніші хлопці в кімнаті” розповідає про компанію від самого початку, коли вона ще була порівняно невеликим підприємством. Відмінно показані історії людей, які вводили інновації та зростали в компанії, але в кінці кінців були засліплені жадібністю й проводили неетичну ділову тактику, яка призвела до краху корпорації.

“Фрікономіка: фільм”


Freakonomics: The Movie – це визнана класика, що змінює світогляд.

Натхненний бестселером Freakonomics Стівена Левіта і Стівена Дубнера, кінопроект, створений шістьма документалістами, досліджує приховані сторони деяких питань з метою оскаржити традиційні переконання і знання. Сфери, яких торкається фільм, включають в себе світ японської боротьби сумо, шахрайство, стимулювання студентів для отримання кращих оцінок і культурну сегрегацію. Як і книга, документальний фільм переосмислює сюжети і змушує глядача по-іншому поглянути на проблеми. Фільм вивчає силу мотивації та розвінчує кілька міфів про причинно-наслідковий зв’язок. І все це на основі економічних принципів.

“Стартап покоління”


Цей фільм проведе по спальнях, підвалах і гаражах шести випускників коледжів в Детройті, які вирішили зануритися в світ бізнесу.

Протягом 17 місяців молоді підприємці долають труднощі, щоб зайняти своє місце в ніші стартапів Детройта. Документальний фільм розповідає, як це – починати бізнес з нуля і працювати вдень і вночі, щоб домогтись успіху, чи то технічний стартап або виробництво макаронів. Протягом усього фільму ми бачимо невдачі й ризики героїв, які вони приймають, щоб почати свою справу, а потім втриматись на плаву.

“Джиро мріє про суші”


Стрічка Jiro Dreams of Sushi розповідає про неймовірне прагнення людини досягти досконалості в своєму ремеслі. Джиро Оно – власник і шеф-кухар скромного суші-ресторану, що розташувався на одній зі станцій метро в Токіо, але вважається найвеличнішим суші-майстром у світі. Його ресторан був відмічений найбажанішими для всіх рестораторів трьома зірками Мішлен, і люди з усього світу бронюють місця в закладі за кілька місяців. Всього цього вдалося досягти лише завдяки десятиліттям копіткої роботи. Дев’яностолітній Джиро, як і раніше, прагне досконалості в створенні суші, а також передає знання своєму синові, який в майбутньому візьме на себе управління рестораном.

“Роздрукувати легенду”


Ідучи за підприємцями, які обрали бізнес в сфері технологій, Print the Legend висвітлює виклики, труднощі і жертви при створення стартапу в галузі, що зараз швидко розвивається. Фільм розповідає про засновників виробництва 3D-принтерів MakerBot і Formlabs, які одними з перших спробували перетворити 3D-друк в мейнстрім і зробили його комерційно доступним продуктом. Історія компаній і процес її зростання задокументовані й включають прориви, різні заминки та суперечки. Весь фільм просякнутий вірою стартаперів в те, що вони створюють технологію, яка змінить світ.


via

Designed by Katemangostar