- Як «подружити» відділ маркетингу та продажів?
- Відсутність якого елементу заважає успішному виходу нового продукту/послуги на ринок?
- Як без цінової війни протидіяти акціям конкурентів?
- Як забезпечити відтік товару зі складу дистриб'ютора або успішні продажі складних, дорогих товарів, послуг?
- Як продавати більше, на великі суми і з максимальною маржинальністю?
Майстер-клас проводить Валерій Глубоченко - один з кращих тренерів по переговорам в СНД. Автор унікальної методології для підвищення продажів і доходу компаній. Успішно навчає великі міжнародні компанії. Провів понад 280 успішних проектів в 87 сегментах ринку, тому знайомий з 98% специфік бізнесу і може дати конкретні рекомендації щодо підвищення продажів. Компанії, які по кілька років поспіль замовляють проекти з підвищення продажів на основі технологій Валерія: DANONE, Henkel, GRUNDFOS, ROSHEN, Microsoft
• регіональних менеджерів;
• продакт-менеджерів;
• директорів відділів маркетингу і маркетологів;
• бренд менеджерів;
• менеджерів по роботі з партнерською (дилерської) мережею;
• комерційних директорів;
• перших осіб і власників компаній;
• керівників відділів продажів;
• продавців, які ведуть переговори чогось складного і дорогого.
Ось кілька проблем, які існують у взаємодії регіональних менеджерів, продакт і бренд-менеджерів зі своїм відділом продажів і відділами продажів дистриб'юторів, після яких виникає запитання: «Що робити?».
• Наприклад, компанія вирішила випустити на ринок новий товар або послугу. Відділ маркетингу розробив план запуску, в який включив всілякі рекламні активності, промоушени і навіть навчання команди продажів. Запустили ... Не продається, як прогнозувалося. Що робити?
• Підписали контракт із зобов'язаннями під певні обсяги продажів. Створили товарний запас на складі. Навчили менеджерів продукту, провели рекламну кампанію ... і - фіаско.
• Якщо розірвано ланцюжок маркетинг-продажі, відділ продажів починає звинувачувати відділ маркетингу в недостатності активностей, а відділ маркетингу звинувачує продажі, в недостатності зусиль. І це перетворюється у велику проблему.
• Домовилися з дистриб'ютором про продаж товарів або послуг, завезли першу партію на склад (домовилися про мінімальний обсяг продажів товарів/послуг). Менеджери пішли до клієнтів, зробили перші продажі, і все застопорилося ...
• Менеджери пішли «в поля», і принесли такий зворотній зв'язок: «Дорого!», «Не продається», «Клієнт не готовий», «Це нікому не потрібно».
• Менеджери раніше продавали дешевий і середньої категорії продукт, а компанія вирішила вийти на новий сегмент ринку з новим товаром або послугою. І після запуску продажу «стали».