11-12 червня 2012 в Барселоні відбувся щорічний Європейський Саміт Продуктивності Продаж, організований компанією Miller Heiman. Традиційно саміт збирає лідерів найбільших компаній Європи для обговорення найкращих стратегій і практик в сфері продаж.
 
В цьому році в рамках обміну досвідом на саміті виступив Олександр Почкун, Керуючий партнер Baker Tilly Ukraine, презентація якого була присвячена етапам реалізації та результатами проекту по трансформації системи продаж і культури компанії Baker Tilly Ukraine, реалізованого спільно з G2 Consulting, офіційним представником Miller Heiman в Росії та Україні. «З самих ранніх етапів нашого бізнесу особливе місце ми з партнерами приділяли розвитку відносин і якості роботи з нашими клієнтами, тому впровадження процесів і методологій світового класу в цій галузі стало виходом на новий більш високий рівень розвитку нашої компанії» – зазначив у своєму виступі Олександр Почкун, – «Ми ставили перед собою завдання підвищення ефективності наших продажів і якості роботи з клієнтами за рахунок впровадження спільної мови, зростання прозорості, впровадження інструментів командної взаємодії в роботі з клієнтами в процесі продажу. Специфіка продажів в області професійних послуг – це здійснення продажів співробітниками з найбільшим професійним досвідом та компетенцією – партнерами, кожен з яких має свій індивідуальний підхід до продажу, тому компанія, у якій, скажімо, 10 партнерів, має 10 різних підходів до управління взаєминами з клієнтами. Однак, використовуючи методики і досвід наших західних партнерів, ми переконалися, що наші клієнти отримують набагато більше віддачі від командної роботи, і, коли ми застосовуємо єдиний підхід- процес продажу стає більш керованим і результативним».
 
Підбиваючи підсумки, Олександр Почкун підкреслив: «Проект показав хороші фінансові результати, ми окупили інвестиції в нього менш ніж за 2 місяці, але для нашої команди головне навіть не це. Головне – реальні позитивні зміни в культурі нашої компанії, в поліпшенні нашого підходу до управління продажами. Ми отримали значне зростання прозорості кожної взаємодії з клієнтом, кожної угоди, кожного етапу розвитку взаємин. Було запроваджено спільну мову та інструменти для командної роботи, які дозволяють нам працювати набагато ефективніше як команда, створюючи велику цінність для наших клієнтів». 
«Ми дуже раді бачити на цьому Саміті таких яскравих лідерів як Олександр Почкун, які є справжніми піонерами трансформації продажів в країнах СНД», – зазначив у своєму заключному виступі Сем Різ, CEO, Miller Heiman, – «Ми бачимо, що в компаній цього регіону є колосальний потенціал зростання продажів за рахунок модернізації самої системи продажів, який до цих пір сильно недооцінювався власниками бізнесів в цих країнах».