17 жовтня 2016 року було оголошено про те, що Пола Джинмена (Paul Ginman) призначено директором по якості, а Бена Ллойда (Ben Lloyd) – виконавчим директором. Нові призначення спрямовані на зміцнення команди глобального офісу мережі в Лондоні, також вони мають за мету сприяти подальшому розвитку мережі та виконанню плану довгострокової стратегії.
Пол Джинмен, який раніше обіймав посаду виконавчого та технічного директора, отримав нову роль директора з якості. Його обов’язки включатимуть контроль за виконанням програми забезпечення якості, розробку та впровадження програми методології аудиту Global Focus для всієї мережі, а також подальше зміцнення лідируючої позиції компанії в галузі.
Бен Ллойд розпочне свою роботу в ролі виконавчого директора з 1-го грудня цього року і буде відповідати за всі операційні та фінансові питання компанії. Бен має більше 19 років досвіду роботи у сфері послуг, з яких 12 років займається організацією професійних послуг. В даний час Бен є регіональним директором мережі в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, тому робота на новій посаді потребує його переїзду з Мельбурна в Лондон.
Президент і генеральний директор Baker Tilly International Тед Веркаде (Ted Verkade) зазначив, що перед мережею, яка працює в умовах надзвичайно конкурентного бізнес-середовища, поставлено амбітний план розвитку. Створення нової керівної посади, в обов’язки якої входить підтримання високої якості послуг, а також впровадження практик контролю якості всередині мережі, розглядається як можливість значно посилити позиції всіх компаній-членів мережі відповідно до довгострокової стратегії зростання. Пол Джинмен був обраний на посаду директора з якості завдяки своєму великому досвіду в розробці та реалізації процедур контролю якості. Ці знання роблять його ідеальним кандидатом на дану роль.
Тед Веркаде додав, що величезний досвід керівної команди є тим міцним фундаментом, на якому побудовано бізнес компанії.