10 листопада 2016 року, в рамках міжнародної виставки сільськогосподарської техніки та обладнання “ІнтерАгро 2016”, відбулися агродебати на тему «Як перезапустити експортний потенціал АПК?»
Керуючий партнер компанії Baker Tilly Олександр Почкун виступив модератором у 3 панелях:       
1)  Державна політика з підтримки експорту: наявні механізми та плани на 2017 рік
Спікерами першої панелі були заступник голови компанії «Укрлендфармінг» Ігор Петрашко та заступник директора Національного наукового центру “Інститут аграрної економіки” в НААН, експерт Незалежного експертного партнерства Віталій Саблук. 
Серед питань, що обговорювались: 
– причини зростання частки продажу агротоварів в загальній структурі експорту за січень-серпень 2016 року, прогноз ситуації на 2017 рік;
– чому в Україні, незважаючи на збільшення числа вертикально-інтегрованих агрокомпаній, що виробляють продукцію з доданою  вартістю, в експорті і далі домінує продаж сировини і як це можна змінити; 
– слабкі місця в експортній стратегії України і що потрібно змінити, аби перезапустити експортний потенціал АПК;
– оцінка економічного ефекту для АПК від дії ЗВТ з ЄС, та які позиції варто відстоювати українській стороні у розмові  з європейцями;
– стимули, які держава може використовувати у рамках дії ЗВТ з ЄС, СОТ та іншими міжнародними організаціями, щоб збільшити об’єм українського експорту 
2)  Як прискорити вихід середнього та малого бізнесу на зовнішні ринки?
У ролі запрошених гостей виступили експерт з міжнародної торгівлі СMD Ukraine, кандидат економічних наук Ігор Гужва, фінансовий директор компанії “Арніка” Сергій Голодняк та генеральний директор Українського державного фонду підтримки фермерських господарств Іван Слободяник.
Питання на обговорення:
– чи представлена сьогодні українська продукція середнього та малого агробізнесу на зовнішніх ринках? 
– якого алгоритму потрібно дотримуватися дрібним виробникам, аби потрапити на ринок ЄС, і як у цьому може допомогти держава;- виробництво органічної продукції як можлива конкурентна перевага вітчизняного середнього агробізнесу та як популяризувати національні бренди “органік” на міжнародній арені;
– приклади аграрних країн, які варто взяти для наслідування, щоб розширити географію експорту аграрних виробників та які елементи державної підтримки потрібно запозичити; – перспективні закордонні ринки, які можуть стати площадкою для реалізації агропродукціїї малого та середнього бізнесу з України.
3)    Кооперативний рух як спосіб завоювання зовнішніх ринків і фактор збереження українського села
Доповідали: президент Академії органічного садівництва, власник органічного розсадника родини Лановенко Валентина Лановенко, голова спілки “Інноваційне фермерство та кооперація” Ірина Кухтіна та президент Українського кооперативного альянсу Зіновій Свереда. 
Основними темами доповідей були такі:
– як розвивається кооперативний рух в Україні сьогодні та яких ризиків це дозволить уникнути;
– чи потрібна кооперативам законодавча або якась інша державна підтримка;
– навіщо сьогодні розвивають кооперацію такі великі агрокомапанії як “Сварог” та “Данон”;
– чи реально агровиробникам за допомогою кооперації вийти на нові експортні ринки та які країни вже пройшли цей шлях;
– яким має бути алгоритм розвитку кооперативного руху в Україні, щоб перетворитися в торговельний козир середнього і дрібного бізнесу. 
Відеотрансляцію агродебатів можна переглянути за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=nxyP-Fp4dBU