90% власників бізнесу не знають, як ефективно ним керувати. Таким бізнесменам міг би допомогти професійний фінансовий директор. Але знайти кмітливого та професійного дійсно важко: багато кандидатів не мають того досвіду, про який пишуть у резюме, та фактично не готові виконувати зазначені обов’язки. Почнемо з найпершого кроку — вакансії. Чи достатньо добре ви попрацювали над тим, щоб ваша вакансія привернула увагу професіоналів?

Від того, як ви пропонуєте роботу, залежить якість кандидатів, що на вашу пропозицію відгукнуться. Ми підготували список помилок, які найчастіше зустрічаються під час написання оголошення про роботу.

1. Ваша об’ява — це copy-paste зі стандартним сухим списком формальних обов’язків

Систематизація та оптимізація фінансової структури компанії, забезпечення контролю та управління показниками ефективності, участь у розробці бізнес-планів — все це важливо вказати, але у легкому тоні. Також коротко опишіть пару нестандартних задач, з якими може зіштовхнутися ваш майбутній фінансовий директор. Покажіть, що робота відповідальна, цікава, перспективна та не зводиться лише до написання фінансових звітів.

2. З вашого оголошення незрозуміло, що від роботи у вашій компанії отримує фінансовий директор, окрім стресу та рутинних обов’язків           

Розкажіть, як ваша компанія допоможе розвинути потенціал кандидата, які можливості відкриває посада. Коротко та змістовно опишіть переваги роботи у вас, бонуси, кар’єрні можливості та доброзичливу культуру. Доведіть цим, що саме вашу компанію варто виділити серед усіх інших.

3. Ви не тримаєте в голові характеристику професіонального кандидата

Подумайте над тим, які якості він повинен мати в першу чергу, які — в другу і третю. Не перебільшуйте та структуруйте ваші вимоги. Описуючи їх, не зловживайте із soft-skills, як от: гнучке мислення, неперевершена робота в команді та наодинці і таке інше. Це очевидно, і дійсно професіональному кандидату такий опис вимог нецікавий. Зосередьтесь на досвіді та компетенціях. 

Також в оголошенні краще звернутися безпосередньо до вашого потенційного претендента на посаду, уникаючи безособистістного звертання: “Кандидат повинен”. Замість цього краще використовувати: “Ви будете…”, “У вас буде можливість…”, “Перед вами будуть стояти такі задачі…”. Покажіть, що ви привітно налаштовані та чітко усвідомлюєте, кого шукаєте.

4. Ви недостатньо себе прорекламували

Оголошення про роботу — це реклама вашої компанії. Не тільки потенційний фінансовий директор має переконати вас своїм резюме, досвідом та навичками. Ви теж повинні довести, що робота саме у вашій компанії — це найкращий варіант.

Що відрізняє вас від усіх інших? Коротко та без зайвої помпезності опишіть цінності, культуру та місію. Таким чином ви відразу відкинете непотрібних кандидатів та отримаєте людину, що розділяє візію вашої компанії. Іншими словами, ідентифікуйте себе, або ваше оголошення зіллється з тисячами подібних та приверне увагу лише тих, хто шукає роботу «про всяк випадок», «поряд із домом» чи виключно тому, що заробітна плата у вас трохи вища.

5. Ваше оголошення занадто багатообіцяюче

Реалістично підходьте до опису деталей роботи. Не перебільшуйте та не забудьте вказати деякі проблемні місця, такі як, наприклад, незручне розташування офісу. Перевірте, чи збігається інформація в оголошенні з даними про вас у медіа, соціальних мережах та вашим веб-сайтом. 

Запитайте у співробітників, чому їм подобається працювати в компанії, як вони б описали її культуру, та яким, на їхній погляд, повинно бути яскраве оголошення про роботу. Запитайте також колишніх співробітників про недоліки та проблемні місця. Виділіть з усього цього найважливіше і згадайте про це в оголошенні. 

 

В Україні не вистачає дійсно фахових спеціалістів для таких відповідальних посад, як фіндиректор. Конкуренція за професіоналів дійсно висока. Якщо ваша компанія не може довго знайти підходящу людину, можливо, CEO є сенс звернути увагу на те, як само HR-відділ займається пошуком кандидатів.