3 грудня ми презентували оновлену айдентику нашого бренду. Незабаром ви побачите новий вигляд на нашому веб-сайті, в соціальних мережах та у всіх наших матеріалах.

Ми віримо, що оновлений корпоративний стиль краще відповідає нашій місії, цінностям, тому, хто ми є і чого прагнемо, нашому ставленню до своїх співробітників, партнерів, клієнтів.

Сьогодні, заради майбутнього (Now, for Tomorrow) — це основа нового позиціювання нашої мережі, що показує гнучкість, здатність адаптуватися до змін та прагнення зростати.

Now, for Tomorrow відображає глобальний розвиток мережі Baker Tilly: бренд, який протистоїть конкуренції; бренд, який демонструє індивідуальність кожної компанії-члена; бренд, що демонструє свою силу та можливості; бренд, що витримує випробування часом.

Коротко про Baker Tilly

Baker Tilly — одна з десяти найбільших бухгалтерських та консалтингових мереж світу, що представлена 125 незалежними компаніями у 147 країнах світу.