Персонал є ключовим фактором успіху в будь-якому бізнесі. Кожна успішна компанія зацікавлена в наймі й утриманні кращих професіоналів на всіх рівнях корпоративної ієрархії. Чим вищий ранг співробітника, тим важливіше, з точки зору конкуренції, утримати його в компанії. Всі види мотивації є ефективними для залучення до бізнесу потрібного персоналу. Компенсація витрат на лікування за допомогою страхування завжди була серед основних методів мотивації в країнах з дорогими медичними послугами та проблемною системою охорони здоров’я. Медичне страхування набуло особливої популярності оскільки воно долає вищенаведені негативні фактори, роблячи медичне обслуговування доступнішим й забезпечуючи можливість отримання  професійних медичних послуг. Медичне страхування – один з визнаних інструментів, що використовується корпорацією для покриття витрат своїх співробітників на лікування. Іншим визнаним інструментом є пряме відшкодування витрат. Однак, цей метод є непрозорим, важче піддається контролю й може потребувати надмірного фінансування, яке у свою чергу може призвести до значного фінансового навантаження на компанію.

Здебільшого, для компанії недостатньо лише захотіти мати корпоративну медичну страховку. Не менш важливо підібрати та впровадити відповідну медичну страхову програму. Топ менеджмент рідко мотивований медичною страховкою, як такою. Однак високоякісне медичне обслуговування – це найкращий спосіб лікування важкого захворювання, щоб швидко повернути керівника вищої ланки до керування компанією.

В той же час, керівники середньої ланки часто мотивовані можливістю компенсації витрат на лікування за допомогою страховки, оскільки відшкодування цих витрат зменшує фінансове навантаження, що лягає на їхні плечі. Важливо пам’ятати, що медична страховка – це послуга, при наданні якої пацієнт залежить від професіоналізму лікаря. Таким чином, медичну страховку не можливо сприймати як належне, через те, що якість сервісу може відрізнятися в різних медичних установах. Певні лікарні та поліклініки надають краще лікування одних захворювань, але менш успішні в лікуванні інших. Картина ускладнюється значним переліком виключень із договору страхування. Не кожне захворювання буде застрахованим – деякі виключення очевидні, але більша частина їх зрозуміла тільки власнику медичного ступеню.

Саме тому наші спеціалісти завжди перебувають на зв’язку протягом дії договору. Ми беремо на себе обов’язок перед клієнтами з забезпечення своєчасного виконання договірних обов’язків страховиками. Якщо Ви піклуєтесь про лояльність своїх співробітників й берете на себе відповідальність за їхні медичні витрати, то ми забезпечимо найкраще співвідношення ціни та якості й організуємо максимально можливий  рівень сервісу. Під час добору постачальника послуги, ми будемо звертатися виключно до страховиків із значним страховим портфелем, для того, щоб гарантувати особливе відношення до Вас, як клієнта. Наше основне завдання – відслідковувати та контролювати своєчасне виконання зобов’язань страховиком, а також вирішувати будь-які питання, пов’язані з договором корпоративного страхування.